theolddannyeriksson

SooooooooL!

Publicerad 2012-05-23 13:01:22 i Allmänt

Hellu!
Jag blev inte forever alone i måndags utan jag tog mitt pick o pack
och drog hem till Desiré och umgicks med henne. Igår var det prov i
ekonomi och jag klarade de! Nu är det bara ett prov och två inlämningar
kvar för denna termin! Igår cyklade jag,älsklingen och Angelina ut till
Långsjön och skulle bada, slutade med alla dog på bryggan! Efter det
så åkte jag och älsklingen upp till hans syster där vi spenderade natten.
Somnade vid 4 inatt efter att ha legat o pratat om allt mellan himmel och
jord. Nu sitter jag i skolan och kom precis in ifrån lunch rasten då vi
jobbade på brännan. Efter skolan så ska jag och Desiré hem till mig.
Äta gott,dricka gott och plugga i solen! Mys! Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela