theolddannyeriksson

I don't know why, but even when we stop talking, just for a little while, I start to miss you right away!

Publicerad 2012-07-08 16:28:40 i Allmänt

Ensam? Ja idag är jag ensam, och jag tänker vara det hela dagen och kvällen.
Nu är det dags för mig att ta tag i mitt liv och lära mig att vara ensam, det kommer
att bli jobbigt och det kommer inte finnas så mycket att göra men ska göra mitt bästa!
Så denna tråkiga regniga söndag blir det att sova lite middag, städa, fixa ute på 
balkongen och fixa med lite "hemma gjord hårinpackning" ska smeta in håret med
olivolja och sedan stå ut med de tills ikväll eller imorgon bitti , det sägs vara skit bra
för torrt och slitet hår så varför inte liksom :) Sen blir det nog att noppa ögonbrynen och
raka benen, sånt jag brukar göra när jag har brottom och är stressad men idag kan jag
ta det hur lugnt som hellst. Hoppas på att regnet ger sig så jag kan gå en kvällspromenad
innan det är dags att hoppa i säng. Önska mig lycka till att övervinna min rädsla mot ensamhet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela