theolddannyeriksson

Sometimes we hate the person we love the most and yet we can’t stop loving them. We might push them away at times and yet we can’t live without them either. Love, life, and reality can really change any person out there.

Publicerad 2012-09-12 14:49:06 i Allmänt

En sommar har gått.
Hela sommaren 2012 har gått och här sitter jag tillbaka i bloggandets
värld. Denna sommar har nog varit den värsta sommaren jag minns men
kanske och en utav dom bästa också. Strul med kärleken, en massa knas hit
och dit, vänner som faller isär som vi runt om kring tillsammans har hjälpt
bygga ihop. Antar att jag inte kan kalla de för annat än LIVET!
Har inte mycket mer att säga än TACK , tack till alla mina vänner som hjälpt
mig och TACK till min underbara familj! Vad hade jag gjort utan er?!











Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela