theolddannyeriksson

Snart hem till lilla byn!

Publicerad 2012-05-17 12:59:37 i Allmänt

Igår var vi som sagt hemma hos Lowe,Kattis och Benji, riktigt trevligt!
Efter det så åkte vi upp till Malva och umgicks med dom, kollade lite
på tv och jag total slockande i fotöljen... Haha hjalte fick inte liv i mig
så jag blev kvar där till ca klockan 2 inatt när jag vaknade upp och
märkte att jag var ensam i vardagsrummet. Fick även ett erbjudande
om sommarjobb så ska skicka in en ansökan lite senare idag och hoppas
på att jag får det, de skulle vara guldvärt med något jobb i sommar!
Snart ska jag och älsklingen bege oss hem till byn där vi går skiljda vägar.
Han ska lana med sina killkompisar och jag ska ha plugg/mys dag med
Desiré. Imorgon blir det lan för min del också. Så ska gå och väcka dom
imorgon bitti om dom ens har gått och lagt sig. Men nu ska jag umgås lite
vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela