theolddannyeriksson

Sitting next to you doing absolutely nothing means absolutely everything to me

Publicerad 2012-05-15 10:37:10 i Allmänt

1 år. Ett helt underbart år med min prins idag.
Visst att vi har mött många motgångar men vi har lärt oss
utav dom. Vi har insett att vi vill faktiskt vara med varandra.
På senaste tiden har det varit mycket oro mycke osäkra
tankar men vi börjar komma på rätt spår vi hittar snart våran
väg. Jag är så glad att vi hittade varandra , jag är så glad att
vi inte förlorade allt hopp om varandra när allt blev som de
blev för några månader sen men nu vågar vi tro på oss.
Jag bor hos dig i stort sett hela tiden, vi planerar en underbar
sommar och en framtid senare i höst. Visst att jag är rädd att
förlora dig så som jag förlorat dig tidigare men om man ska
komma någon stans här i livet måste man våga tro.
Och vet du vad jag tror på oss, jag tror på att det kommer
vara du och jag, kanske inte föralltid men sålänge vi vill kommer
det att vara du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela