theolddannyeriksson

Sista rycket nu då!

Publicerad 2012-05-27 22:10:09 i Allmänt

Haliiii halooo!
Igår åkte jag och babe upp till stockholm tills hans syster och hade det himla
trevligt, satt och var sociala och kollade på film. Idag hjälpe vi dom även att
städa och har hunnit med att träffa Emil en stund också. Nu sitter vi entligen
hemma och råååå pluggar. Har skrivit en halv sida och ska ha skrivit 4-6 sidor till
imorgon så jag lär väl få sitta uppe hela natten. Imorgon följer Desiré med mig
hem och vi tänkte "fira" att sommarlovet alldeles strax är här och att våra sista uppgifter
blir inlämnade imorgon med lite god mat, kanske någon efterrätt och någon gott till
kvällen. Hur mysigt som hellst! Men nu ska jag plugga vidare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela