theolddannyeriksson

Min hjärna har tagit sommarlov redan nu!

Publicerad 2012-05-02 13:44:33 i Allmänt

Hellu!
Igår var vi som sagt med en kompis och var bara ute och gick.
Fick även upp en liten brasa men var nästan tvungna att släcka
den direkt för vi skulle gå till tåget. När vi kom hem så gick jag
och la mig och älsklingen nörda spel på datan. Seg skoldag, morgonen
börjar med att fitt tåget åker i från alla som ska med så jag och älsklingen
får stå och vänta på tåget i en halvtimme. Kommer försent till skolan
men har ändå inget att göraså tar tidigare lunch istället för att bara
sitta vid facebook. Så fort vi slutar så ska jag åka hem och städa och sedan
så ska jag va med älsklingen! Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela