theolddannyeriksson

Levt livet i Stockholm stad hela helgen!

Publicerad 2012-05-14 10:14:42 i Allmänt

I fredags åkte vi upp till Malva (älsklingens syster) och umgicks
med henne och henns kille + lilla Svea. I lördags åkte vi till grönan
och trotts allt regn och alla äckliga spöken i spökhuset så kom vi hem
runt klockan 10 på kvällen. Igår var vi på skanske i det underbara
vädret och sedan åkte jag och älsklingen hem för att äta middag med
mamma,matte,bror och mormor o morfar. Mysig helg säger jag bara!
Idag så kan jag inte gå till skolan , som jag faktiskt har längtat lite
efter , har tid på vårdcentralen klockan 13:15 så hade inte hunnit fram
och tillbaka till skolan ens. Efter skolan ska jag ta tag i det där med körkort
min 18år dag börjar närma sig sakta men säkert så det är på tiden
att jag går dit och beställer tid för kursen. Och imorgon är det en av årets
viktigaste dagar ( i alla fall för mig ) men de får ni veta mer om imorgon!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela