theolddannyeriksson

When a girl is silent , she's either over-thinking, tired of waiting, falling apart or crying inside.

Publicerad 2012-03-17 16:49:51 i Allmänt

Har inte skrivit på två dagar, de två dagarna har jag inte varit hemma vilket
kan förklara det mesta med dålig uppdatering. I torsdags då det var våran
10 månaders dag blev jag bjuden på bio av prinsen och vi såg "this means war".
Vilket var en riktigt bra och rolig film! Sen åkte vi hem till hans syster och spenderade
natten där. I fredags va det ingen skola för min del, åkte hem och sov och sedan hämtade
jag lite saker hemma hos älsklingen och sedan åkte jag hem till hans syster igen.
Hela kvällen satt vi och spelade tills hon skulle sova och då la vi oss och kolla på film
till klockan 4-5 så har inte varit mycke sömn alls. Idag tog vi tåget hem till byn tillsammans
med Jessica och Emelie och nu har Jessica precis gått till Emelie och Desiré är här så snart
ska vi hoppa in i duschen tillsammans!! Hhihi mysigt! Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela