theolddannyeriksson

Sånt man gör när man är uttråkad!

Publicerad 2012-03-18 14:37:20 i Allmänt

Testet börjar: 14:23
1. Fullständigt namn? - Fanny Katarina Eriksson
2. År?- 1994
3. Vart bor du? - G-town
4. Färg på ditt hus? - typ beige?
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 2an på gymnasiet
7. Vilket år tar du studenten? - 2013
8. När gick du upp i morse? - 09:00
9. När ska du sova? - inom en snar framtid
10. Vad har du ätit idag? - De på bilden under :P
11. Dagens klädsel? - jeans och stickad englandtröja
12. Dagens smink? - inget
13. Dagens roligaste? - Att se hur alla mår nu dagen efter

Socialt:
14. Har du många vänner?- Tillräckligt
15. Har du ovänner? - Jo de har jag
16. Vem chattade du med senast? - Desiré i think!
17. Har du pojk-/flickvän? - Japp
18. Vem pratade du med sist? - Hjalte
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Hjalte

Favorit:
20. Film? - Twilight 3ologin
21. Låt? - Somebody that i used to know
22. Mat? - Pasta
23. Dryck? - Multi
24. Färg? - Svart
25. Stad? - Stockholm
26. Land? - THAILAND
27. Ämne i skolan? - haha inget
28. Människa? - massor

Senaste:
29. Gången du shoppade? - Hundra år sedan..
30. Gången du bakade? - Förra veckan
31. Gången du stulit något? -
32. Gången du rökte? -
33. Gången du drack? - Igår
34. Personen du kramade? - Desiré
36. Personen du dampade på? - Aset på festen igår
37. Personen du bråkade med? - hm vet inte
38. Personen du blev ovän med? - S
39. Gången du fick skrattattack? - Igår när jag kom på mig själv med att dansa fult..
40. Personen du snackade i tel med? - Hjalte
41. Gången du grät ? - Fredags
42. Gången du var kåt? - Alltid
43. Personen du sa snygg till - Jessica,Emelie och Desiré

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - ute
47. Tvspel eller datorspel? - datorspel
48. Singel eller upptagen? - Upptagen
49. Hångla eller ha sex? - båda
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Inget
51. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
52. Blont eller svart hår? - Både och
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Bruna
54. Choklad eller lakrits? - Lakrits
55. Coca cola eller fanta? - coca cola
56. Pizza eller kebab? - Kebabpizza?
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - Svenne
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda

Antal
62. Personer du älskar? - min pojkvän o mina brudar!
63. Personer du hatar? - endel
64. Glassar du ätit på en dag? - haha typ 2?
65. Gånger du haft minnesluckor? - De ska vi inte gå in på
66. Gånger du varit hög? -
67. Personer du saknar just nu? - Pappa
68. Gånger ditt hjärta brustit? - har tappat räkningen

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - många
70. Vill du kyssa nu? - Prinsen
71. Ska du träffa imorgon? - Brudarna
72. Sjöng du senast för? - Alla igår
73. Skickade du senast gb till i pea - ?
74. Spelade du tvspel med senast? - Rogga,Emelie och Hjalte
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - många
77. Förtjänar att dö? - A
78. Är söt? - Prinsen och Desiré
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Hjalte


Vad:
80. Gör dig glad? - Vänner,kärlek,familj o pengar
81. Gör dig ledsen? - att va fattig
82. Vill du helst göra nu? - Typ inget
83. Önskar du att du slapp göra? - städa,plugga,diska,laga mat.
84. Vill du ha nu? - Pengar,kärlek o en bil
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar och bil
86. Längtar du till? - Många datum, när skolan slutar, när jag ska till tyskland och när jag fyller år
87. Tycker du om dina betyg? - nja
88. Ångrar du i ditt liv? - Mycke
89. Är det bästa som hänt dig? - Familjen och mina vänner

Vad tycker du om?
90. Rökare? - Bryr mig inte
91. Bråk? - Omoget
92. Killar? - Vad ska man tycka om dom?
93. Tjejer? - same here
94. Skola? - tråkigt
95. Framtid? - fuck.

Övrigt:
96. Är du kär? - Om jag är!
97. Hur lång är du? - 171
98. Första tanken när du vaknade? - min mage, mitt huvud o mina knän.
99. Sista tanken när du somnade? - haha minns inte
100. Hur mycket är klockan nu? - 14:36

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela