theolddannyeriksson

Nu ser jag bara en rädd flickan..

Publicerad 2012-03-25 13:02:37 i Allmänt

Har kommit hem till hålan igen och det var inte alls såhär
jag ville möta allt, vart var du när jag klev av på stationen?
Vart är du nu när jag sitter här ensam och skriver? Vart var du
igår, alla var här förutom du?.. Jag kan fortfarande inte förstå
vad det är som hänt. Du har bara lämnat mig, och du gjorde det
lika lätt som att slänga skräp i papperskorgen jag är bara
som bortkastad... Ingen saknad, ingenting. Men jag saknar..
Jag saknar allt så sjukt mycke. Igår ville jag bara skrika
"JAG ORKAR INTE MER"

Men jag gör det.. Eller hur? Du vet ju att jag klarar mycke men jag
har bara inte hittat sättet att klara det utan dig än..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela