theolddannyeriksson

När jag lyckas få allt att hålla tappar jag det!

Publicerad 2012-03-01 22:21:42 i Allmänt

När allt på bloggen äntligen har ordnat sig, läsare rullar in och allt
bara är bra så slutar jag blogga, vet inte riktigt varför men har väl
helt enkelt inte haft tid med att skriva.
Igår iallafall så vaknade jag upp och fixade frukost till mig och älsklingen
stekte bacon och ägg och skar upp grönsaker. Nyttiga paret här va!
Sen begav vi oss mot Stockholm och Gärdet blev den hållplats där jag,
prinsen,Johanna och Linus hoppade av. Där gick vi mot båtarna för att
möta upp Johannas syster som skulle med båten sa inte så mycke mer än
hej och hejdå sedan åkte vi in till stan och lite där efter så gick vi skiljda
vägar. Jag och prinsen åkte hem till hans syster och vi hade en trevlig kväll
med sällskapsspel! Idag så vaknade vi upp. Gick och träffade Ella en snabbis
och sedan begav vi oss in till stan igen för att kolla på "Happy Feet 2" med
älsklingen syster och systerdotter på 3år den som blev mest road av att se filmen
var nog jag! Både sorglig och bra. Så söta pingviner. Nu på kväll har jag och
hans syster spelat och nu sitter de och kollar på film medans jag sitter här
för att skriva av mig lite om mina dagar. Men vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela