theolddannyeriksson

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig

Publicerad 2012-03-26 09:43:31 i Allmänt

Jag älskar livet just nu. Igår skulle jag och Hjalte ses eftersom vi
har haft en paus ifrån varandra, trodde jag skulle gå hem gråtandes
och inte vilja leva mer. Men så blev det inte, när han kom gåendes
imot mig så visste jag inte vart ska skulle ta vägen de pirrade i hela
kroppen. Sen så sa han bara Hej och kysste mig och jag hamnade
nog i chock tillstånd för just då fattade jag ingenting. Jag hade gått
dit med dåliga tankar och gått hem till honom som världens lyckligaste
tjej.


En bild tagen 20 maj 2011 , jag älskar dig exakt lika mycke nu som då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela