theolddannyeriksson

I want to go on a road trip with you!

Publicerad 2012-03-05 01:05:44 i Allmänt

Just you, me,the highway and the radio.
The blue sky , the black roads and windows down.
We'll talk about everything and nothing.
And we sing our hearts out.
And we'll makes memories we never, ever forget.
Just you and me!

jag har länge drömt om att åka till det landet, jag har alltid
velatt kolla hur det är där om det är så bra som jag tror inte
för att det är något speciellt land utan det är bara något
som funnits i mina drömmar under en längre tid.
Nu har jag chansen att låta mina drömmar gå i uppfyllelse.
Nu har jag chansen att få se om det är så bra som det
alltid varit i mina drömmar.
Och det bästa av allt är att jag får göra det med dig
Om jag kan fixa fram pengar, så åker vi till Tyskland älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela