theolddannyeriksson

I don't think you understand how scared I am to lose you!

Publicerad 2012-03-29 10:37:33 i Allmänt

Hellu!
I förrigår så var jag som sagt med Desiré vi åkte hem till Basse och
umgicks sen åkte jag hem på kvällen och sov med min prins.
Igår så var det temadag i skolan vilket sög. Jag plockade på mig ca 30
smakis apelsin drycker så det var ju bra. Efter skolan så åkte jag hem
till älsklingen och då städade jag hans rum , efter de somnade vi och vaknade
vid kl 7-8 , då var det Tacos time och sedan begav vi oss till Emil och gick en
promend med honom. Nu sitter jag i skolan och är helt slut. Blir bara sjukare
och sjukare för varje dag som går :(
Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela