theolddannyeriksson

Ge dig ut i världen , lämna allting där, kasta bort bekymmer som en gång varit här!

Publicerad 2012-03-22 14:33:03 i Allmänt

Jag saknar alla. Jag saknar allt där hemma men jag klarar nog inte av att se allt som påminner om honom. Att se allt,göra allt det vi en gång gjort tillsammans. Jag vill bara komma hem till den lilla underbara byn, möta upp dig min kärlek, möta alla fina vänner sätta oss ner och bara må underbart. Men jag vet att när jag kommer hem kommer jag gå in i en vägg, jag kommer mötas av den där hemska ensamheten, lägga mig i den stora sängen med alla 4 kuddar. Jag kommer ta de två kuddar du alltid sover på och lägga mina på din plats. Jag kommer duka för två och sitta där ensam vid matbordet. Jag kommer gå upp på morgonen och säga "hejdå" till någon som inte är där. Jag kommer älska någon som är frånvarande. Frånvarande kanske föralltid..  Vår kärlek var oslagbar, de va iallafall de jag trodde...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela