theolddannyeriksson

Super trevlig helg!

Publicerad 2012-06-10 18:49:11 i Allmänt

Halloj!
I fredags var som sagt Linus,Johanna och Emil hos mig och såklart
min finaste prins! Vi satt ute på balkongen och lyssnade på musik och
hade det trevligt, emil drog hem och Linus o Johanna decka i soffan men
det var kul så länge det varade! I lördags var seg dag för mig o älsklingen.
På kvällen åkte vi hem till Malva och spendera natten där, ennu en trevlig
kväll. Idag har jag städat i stort sätt heeeela dagen och är inte klar än.
Naglarna är av, har sår efter att jag slagit i, rengöringsmedel i såren och
ont i huvudet efter att slagit i huvudet ett antal gånger i kökluckorna som
jag aldrig orkar stänga. Haha fail menmen. Vi höres måste städa klart. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela