theolddannyeriksson

If you still want to get revenge, you're not over them!

Publicerad 2012-06-14 15:47:21 i Allmänt

Dom tre senaste inläggen har haft bilder men väldigt lite text så i måndags
var det skolavslutning och sedan var det tjejkväll tillsammans med Emelie,Jessica
Lotte och Desiré lite senare kom även en tjej som heter Linn som jag lärde
känna då! I tisdags vaknade jag en kvart innan vi skulle åka och stor handla
så det var bara att städa lite snabbt,sminka sig och sen hoppa in i bilen.
Jag och mamma fick en hel dag på Ica Maxi och sedan åkte vi direkt och fixade
Ida inför hennes bal. Jag sminkade och fotade henne och jag tror hon blev
riktigt nöjd med resultatet. Jag som vän var mycket stolt över henne för guud så
vacker hon va! Igår var jag och älsklingen bara hemma och idag har jag umgåts
med Lykke och nu är jag hemma med en sovande pojkvän och jag funderar på
att överraska med lite god mat! Så de är vad som har hänt i mitt liv!

Ni kanske börjar undra varför jag har de orangea linnet på varje bild
men den här bilden är ifrån måndags och idag hade jag den en snabbis
när jag var ute och fotade med Lykke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela