theolddannyeriksson

I wish you understood how happy you make me!

Publicerad 2012-06-04 19:48:17 i Allmänt

Hallihallo!!
Haha väldigt dålig uppdatering men har inte blivit frisk än
och helgen har varit lugn. Det var ju Gnestadagen i lördags
men pågrund av totalt värdelöst vädret och inga andra ideer
så drog vi med Hjaltes syster och umgick med dom hela kvällen!
Igår var vi med emil och idag har vi varit med emil,tvättat och
myst massor! Känns som att jag redan har fått sommarlov och
jag tror att jag kanske bara har 1 max 2 dagar kvar i skolan!
Sommarlooooov!! Och i helgen har jag planer på att total städa
lägenheten, och då menar jag verkligen på varenda liten list och
allt som bara går! För är så trött på mig själv att jag låtit det bli
så skitigt, efter städningen ska det även bli STOR handling nu ska
skafferi och kylskåp fyllas rejält! Ska bli riktigt skönt!
Haha ointressant men endå. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela