theolddannyeriksson

That feeling you get when you go to sleep, after having the most amazing day!

Publicerad 2012-01-19 16:29:33 i Allmänt

Ja nu är det faktiskt snart dags för att få en sådan dag som
jag förklara i min rubrik, vill ha en sån underbar dag att jag
kommer att le i flera dagar i streck! Inte för att mina dagar
har varit dåliga men de har inte varit så bra så att jag har
haft en bra känsla när jag ska gå och lägga mig.
Nog om de! Nu är jag hemma , tog lite sallad när jag kom hem
och snart ska jag möta upp älsklingen. Ikväll blir det middag
hemma hos pappa med faster,bror och älsklingen. Mys!
De värsta är att jag har ingen idée alls om vad jag ska göra
imorgon. ÅNGEST! Aja vi kanske höres senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela