theolddannyeriksson

På måndag startar de!

Publicerad 2012-01-13 14:15:06 i Allmänt

Jag tycker inte att jag är tjock men visst kan man alltid få en lite
fastare kropp! Så på måndag börjar mitt "nya" liv. Vilket inte kommer
innebära så mycke! Jag ska börja gå ut och sluta äta en massa
onödiga saker helt enkelt. Inte för ansträngande, inte för jobbigt!

Måndagar: Gå ut och gå innan eller efter skolan!
Tisdagar: Idrott i skolan.
Fredagar: Gå ut och gå efter skolan!

Och de kommer jag försöka hålla beroende på väder
och underlag och om jag håller mig frisk också!
Börja gå ut och gå på måndagar börjar inte denna
måndag men den där på för de är då mitt nya schema
kommer!

Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela