theolddannyeriksson

No one ever gets tired of loving. But everyone gets tired of waiting assuming, hearing lies, and hurting!

Publicerad 2012-01-23 19:09:52 i Allmänt

Hellu!
Idag så sega jag på morgonen tills jag gick in på facebook och
såg att sl hade stora problem så jag skyndade mig till ett tåg som
åkte en timme än vad jag hade behövt och då är det de första tåget
som gick så kom till skolan 1½ timme innan jag börja. KUL!
Hade bara en lektion och sedan åkte jag och Desiré hem till mig.
Vi har spelat skip-bo och ätit mat och nu har hon precis lämnat mig.
Ikväll blir det att ta hand om sig själv, färga mammas hår och plocka
fram till morgondagen så jag slipper ha en stressig morgon!
Men nu typ kolla på när mamma äter och lyssna på lugna favoriter. PUSS!


Jag i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela