theolddannyeriksson

I've been let down by the people i love - but i will not let down the people who love me!

Publicerad 2012-01-07 17:11:55 i Allmänt

Hejssan!
Lördag, sista party dagen på detta jullov men inge party
för mig inte. Tänkte gå och sola en stund, laga middag
till min älskade pojkvän som för tillfället är med kompisar
och pyssla lite med tjejgrejer, kanske måla naglarna eller
nått annat tråkigt som är typiskt tjejaktigt!
Idag så vaknade jag och älsklingen upp hos hans syster vi
gick ner till grillen och delade på en kebebtallrik innan vi begav
oss hem till byn, då träffade vi en massa vänner. Tjejerna drog
vidare, killarna spelar och här sitter jag helt ensam. kul.. Aja får
hoppas på att de blir roligare iallafall! Men vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela