theolddannyeriksson

I'll always try my best for you

Publicerad 2012-01-08 19:03:23 i Allmänt

Igår blev det kanske inte lika bra middag som de andra, inte för
att de blev dåligt men orkade inte mysa till det lika mycket som
de andra gångerna eftersom att de var så sent på kvällen men maten
smaka bra och ja de var jättebra ändå! Efter middagen gick vi hem
till en kompis och umgicks och kom hem vid halv 2. Imorse vaknade
vi av att mamma kom hem och bytte om till stall kläder så vi gick upp
och började laga rulltårta, shit va god den blev! Sedan åt vi resterna
från igår, fortfarande lika gott! Idag har jag nog varit sveriges bästa
flickvän, och ja jag kanske är ego men jag har varit en riktigt snäll
flickvän! Jag har låtit honom spela medans jag masserat hans rygg,har
varit trevlig (vilket kan vara lite svårt för mig ibland, hehe.) Jag har
fixat i köket utan att bett om hjälp eller blivit sur för att han inte hjälpt
till och ja jag har varit toppen idag! Ibland är det bra att vara snäll mot
sig själv och säga att man varit bra! Nu ska jag/vi börja med middagen så
vi får höres imorgon eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela