theolddannyeriksson

I never get over it - I just get trought it!

Publicerad 2012-01-26 18:04:04 i Allmänt

Det som jag en dag visste skulle hända kommer snart att hända.
När vi köpte dig var du allt och det är du fortfarande bara att jag
tröttnat på att rida och inte har lika stort intresse men älskar dig,
det gör jag. Vill inte sälja dig och jag vill inte att du ska åka ifrån
mig men det blir nog bäst såhär, jag kommer och hälsar på dig!
Du som skulle vara min vän för livet, du blir en del av mitt hjärta
och ett bra minne i mitt liv. Du har hjälpt mig, när allt har varit som
jobbigast har jag åkt ut och bara kramats med dig, jag har bara
setat där vid din sida och pratat om allt, för jag vet att du är den enda
sanna vännen jag någonsin kommer att få, du kommer aldrig kunna
berätta allt det jag sagt till dig till någon annan.
Min älskade vän, du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela