theolddannyeriksson

I miss when I was little,and didn't care about my weight,clothes,or hair. I just did what made me happy!

Publicerad 2012-01-18 16:15:11 i Allmänt

Kom precis hem och ja jag håller helt och hållet med min
rubrik, nu handlar det om att gå ner i vikt , klä sig snyggt,
sminka sig, fixa håret. Och de tar typ halva dagen!
Känner varje dag att jag MÅSTE gå ut och gå och jag MÅSTE
sluta äta så mycke men sen är det nått som säger mig att nej
fan, lägg av, lev livet! Bara för att du lever livet behöver de ju inte
heller betyda att du aldrig rör på dig och äter fettomat hela tiden
utan det handlar om att go with the flow liksom! Nu ska jag äta,duscha
och packa sedan blir det att bege sig hem till älsklingen! PUSS!

Jag är inte helt nöjd men jag är okej! Jag är fin på mina egna vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela