theolddannyeriksson

Du min vän i livet!

Publicerad 2012-02-16 13:59:35 i Allmänt

Längesen jag skrev om dig, ja just dig min älskade vän.
Du är en vän i livet, en själsfrände. Du min vän i livet
dig vill jag aldrig förlora och jag kommer aldrig sluta
att älska dig. Du finns där, hela tiden finns du där för
mig. Vi kan sitta i timmar och prata om ingenting, vi
kan skratta tills vi knappt kan stå och vi kan va så förbannade
att vi kastar saker på varandra. Men vet du vad det är
kärlek. Syskonkärlek brukar man kalla det och ja vi brukar
ju faktiskt få frågan om vi är syskon och min älskade mamma
brukar ta fel på oss så inget konstigt alls med andra ord.
Jag älskar dig Desiré RUT Cederlund!

Haha gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela