theolddannyeriksson

Sometimes you hear but don't listen. Sometimes you talk but you don't speak. Sometimes you look but you don't see.

Publicerad 2012-02-12 19:21:54 i Allmänt

Jag kan inte ens förklara hur bra dag jag haft. Eller kan jag de?
Jag brukar ju vara rätt bra på att skriva ut mina känslor , okej jag ger
det ett försök.
Våran skidåkning började med att jag inte alls kunde sedan gick de
till något helt magiskt, vi skrattade, vi hade alltid ett leende på läpparna.
Inte en ända sur min, och visst låter det som de flestas vardag men de
här var något speciellt för mig. Hela jag bara stärktes, jag var så
överlycklig av att bara få se honom glad, att få se att vi gör annat tillsammans
än att bara ligga hemma och mysa vilket också är guldvärt men idag ja
just idag så hände det någonting. En känsla som jag inte kan beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela