theolddannyeriksson

Men du är min nu va?..

Publicerad 2012-02-02 23:11:07 i Allmänt

Måndag gick,tisdag gick,onsdag gick och idag är det torsdag..
Dagarna har bara varit där, inget kul, inget jag iallafall kunde
skratta åt då. Jag var helt borta, borta i mina egna tankar, jag
kunde inget annat än tänka bakåt, allt vi en gång gått igenom.
Trodde inte dagen skulle komma då jag satt på en bänk och grät
men den kom och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag var
inte beredd men det tror jag inte du heller va. Vi var inte beredda
på att lämna varandra, att inte finnas där för varandra, att inte
får bekräfta för varandra att det är kärlek vi ser.
Men idag, idag var det en bra dag, en helt underbar dag!
Jag trodde jag skulle falla ihop men jag reste mig, jag trodde att
de här var slutet men det är ny början, jag trodde du skulle försvinna
men du stannade. Jag satt där på bänken och väntade på dig med
dina kläder som jag flera dagar innan setat och vikt ihop men en massa
tårar i ögonen, jag trodde du skulle ta din väska och gå. Men du stannade och
det gjorde mig lite starkare, jag började prata, du stannade, jag började
gråta, du stannade,ännu en gång blev jag lite starkare och vågade jag
prata mer och du satte dig närmare och höll om mig.
Tror aldrig jag någonsin har varit så lycklig, först och främst av att
bara få se dig, nu fick jag även röra dig och tillslut fick jag kyssa dig.
Jag var helt tom, jag trodde allt var över, jag trodde du skulle lämna mig
här i ensamheten och gå din väg. Men du stannade. Men..
Du är min nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela