theolddannyeriksson

Idag var en bra dag imorgon blir det ett helvetet!

Publicerad 2012-02-12 23:31:08 i Allmänt

Ja som sagt har min dag varit hur underbar som hellst!
Men imorgon är allt tillbaka igen, nej men imorgon kommer
det inte bli en kul dag.. Min älskade ponnie lämnar mig.
I fredags hade vi de jättekul tillsammans låter helt fel men
hon är trotts allt min bästavän. Gick runt i skogen och bara
gick inget tänkande, ingenting kändes. Allt var bara lugnt.
Hon fick mig att vara lugn, något som ingen människa någonsin
kommer kunne åstadkomma. Men ja imorgon är det slut..
Imorgon lämnar hon mig, föralltid. Jag hatar att säga hejdå.
Hon lämnar mig inte föralltid jag får ju komma och hälsa på
henne men hon kommer aldrig mer kunna bli min...
Nu ska jag gråta lite i förtid på älsklingens axel och sova.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela