theolddannyeriksson

I get jealous, i get mad, i get worried, i get curious. That's only because i care!

Publicerad 2012-02-22 13:41:49 i Allmänt

Det är du , det har varit du i nu mer än nio månader.
För mig har det varit du alla dessa månader,dagar
timmar,minuter,sekunder varenda liten hundra del då jag
har fått kalla dig och mig för vi så har du varit i mina tankar.
Och om du inte sett det så somnar jag med ett leende
på läpparna varje kväll, varje gång du går in genom
min dörr så blir hela jag full av lycka det känns som att
det bara lyser om mig, mitt leende blir bara större och större.
När du ligger bredvid mig och viskar fina saker till mig blir
jag helt röd i ansiktet inte för att det är pinsamt utan för
det är så otorligt gulligt! Och jag hoppas att du kan se den
lyckan ifrån mig. Jag blir alldeles till mig så fort jag ser att
det är du som skickat ett sms och jag nästan skriker av
lycka när jag ser att det står "älsklingen<3" när det ringer!
Dig ger jag aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela