theolddannyeriksson

Vissa minnen man aldrig kommer kunna glömma!

Publicerad 2012-04-12 20:09:17 i Allmänt

Vi gick och la oss vid halv 8 imorse och fick sova till klockan 1.
Alla var ganska döda och gjorde inte så mycket mer att stirra på
datorerna. Vid 3 lämnade vi Melvin och Linus och begav oss till
Centrum där det blev donken och sedan åkte Foppa hem, jag hem
och älsklingen på möte. När jag kom hem vid 5 så var det tvättstugan
som gällde. Sen klockan 5 har jag hunnit handla,tvätta 6 maskiner och
städat.Har även rensat bland alla häst saker och packat allt vi skulle ge bort.
Mycket duktig känner jag mig. Har även börjat packa inför imorgon då jag
och älsklingen ska till mitt gamla stall och vara stall och hund vakt från fredag
till söndag. Så en mys helg med min bästa blir det denna helg!
Det var väldigt jobbigt att fixa allt med Hazzels och Mollys gamla saker...
Att ge bort saker som jag köpt till dom, saker vi vunnit och saker vi har minnen
med. Men det jag sparade var iallafall ett träns, tävlings schabrak och tävlings
täcket så lite minnen har jag alltid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela