theolddannyeriksson

Andra dagen ute på landet!

Publicerad 2012-04-14 19:23:50 i Allmänt

Då ligger jag för tillfället i sängen och har precis spelat ett LoL game
vilket gick väldigt bra för att vara mig, blir bättre och bättre för varje
dag som går känns det som. Nu har vi iallafall varit här ute vid mitt
gamla stall i en natt och två dagar. Känns som att vi är på Rehab eller
nått. De ända vi har gjort är kollat på tv, skött om hästarna, gått ut med
hunden och ätit. Haha man börjar tröttna endel på skogen och paniken
som uppstod imorse när jag insåg att coca-colan var slut var hemsk!!
Haha nej men nu ska jag väcka min finaste så vi kan ta en sväng med
hunden. Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela