theolddannyeriksson

3 dagar och det har inte hänt ett piss typ!

Publicerad 2012-04-06 21:45:53 i Allmänt

Jessica sov hos mig i tisdags, var ganska död så gick och la mig
ganska tidigt. Sen började vi skolan vid klockan 2 i onsdags och
då hade vi bara redovisningar och ett idrottsprov. Åt thaimat med
Desiré och sedan begav vi oss tillsammans med hennes familj och
min älskling till Fittja där vi hade vernisage. Då kom även typ hela
min släkt och en massa andra människor och kollade på våra fotografier.
Efter det åkte vi hem och gjorde typ ingenting. Igår åkte vi hem till
älsklingens syster och spelade lite sällskaps spel och typ de.
Idag har jag sagt hej till gamer livet och just precis nu så laddas LoL ner
på min dator.

För er som kanske är intresserade av att kolla på mitt och mina vänners/främlingars
verk så har ni information här:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela