theolddannyeriksson

Utan drömmar hade inget kunnat bli verklighet...

Publicerad 2011-09-18 10:05:49 i Allmänt

I fredags var jag med Desiré, Angelina och Angelica och sedan på
kvällen sov jag hos min bästaste prins!
Igår vaknade vi upp och försökte få upp han tidigt och sedan var han
trött resten av dagen så idag ska han få sova vidare. Igår så var vi
tvungna att cykla ut till stallet de är lite mer än 1,6 mil fram och tillbaka
och jag höll på att ta livet av mig! Sedan var det bara att slänga sig i duschen
och sedan åka på middag hos pappa. Kom hem igår vid halv 10 och somnade
direkt efter filmen. Har gått och blivit sjuk och tror även min älskling är de...
Det blir en lugn dag idag!


Du är underbar min prins, jag älskar dig massor!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela