theolddannyeriksson

Nu är jag trött på att vara sjuk!!!

Publicerad 2011-09-22 09:37:59 i Allmänt

Ja vad ska man säga om igår. De var både en underbar dag och men samtidigt
var den inte de. Jag fick umgås med mina närmaste och det var ju helt fantastiskt.
Jag fick sova med min prins. Jag fick äta god mat med min familj och jag fick skratta
en del. Allt de var ju helt otroligt bra men är som sagt sjuk, hostar och snyter mig och
låter som jag vet inte vad när jag pratar. Idag blir det ingen skola. Har hostat hela natten
och smittar fortfarande , skulle vara rätt tråkigt att smitta ner alla när man äntligen får
träffa dom igen! Sen är de min feber som kommer och går lite så där halvt jobbigt..
Men idag vill jag hitta på nått! Jag vill inte sitta inne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela