theolddannyeriksson

Fuck my life!

Publicerad 2011-09-05 11:37:20 i Allmänt

Ettorna på skolan får mac dator men fan inte vi så är skit sur just nu.
Skolan har typ blockerat facebook så va ska jag nu göra i skolan?!
Hahha skoja men ändå!
Helgen har varit helt okej, i fredags blev det 19års fest för Emil kvällen
slutade inte som planerat men ordna sig någelunda på lördagen.
Hela lördagen så städade jag och älsklingen hela hans rum och möblerade
om och sedan hade vi en myskväll med lite film. Igår var jag och Emelie ute
i stallet och skulle rida men min ponny hade tappat skon så vi fixade lite bara
sedan blev de film kväll med rogga,emelie,crille , älsklingen och emil.
Nu är jag i skolan och hoppas på att jag kan sola idag! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela