theolddannyeriksson

love me love me , say that you love me!

Publicerad 2011-10-11 22:58:08 i Allmänt

Kärlek för mig är du, visst har vi haft våra motgångar men för att nå
framsteg måste man gå igenom motgångar. Om jag någonsin sagt eller
gjort någonting som någongång sårat dig så ångrar jag mig, jag ångrar mig
så starkt, för de jag verkligen inte vill är att såra den jag älskar. Jag tror också
att du ångrar och är ledsen om du sårat mig. Jag är verkligen lycklig, att få ligga
och krama om dig , att få pussa dig och bara få visa all min kärlek för dig är helt
klart bäst. Jag vågar mer idag, jag vågar mer för att du hjälpt mig upp. Jag bryr
mig inte om vad andra säger för att för mig visar du en sida som ingen annan ser.
Jag ser framtid,jag ser kärlek , jag ser lycka med dig. För mig är du bara för bäst!
Varje dag försöker jag visa de, hur bra jag har de med dig, varje dag försöker jag
bygga vidare på en framtid med dig.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela