theolddannyeriksson

Kärleken är som bäst när den är ärlig!

Publicerad 2011-10-06 08:40:33 i Allmänt

Hej alla glada! Hehe ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera men
det är lite fullt upp och lite för lite ork! Igår hade vi foto i skolan men
för det mesta blev dcet typ historia. Idag börjar vi klockan 1 men jag
som bor ute på det underbart irreterande landet måste åka med halv
11 tåget och idag så får jag börja 11 men inte sluta tidigare för det är
något foto jag ska vara med på. Varför jag är uppe så här tidigt är för
att jag precis varit på vårdcentralen. kuuul... Igår var jag i stallet tog
en rätt så jobbig sväng med ponnyn. Både hon och jag var helt slut efter
passet. Efter det åkte jag hem till min älskade prins!

Desire har skrivit ett fint inlägg på din blogg, blev tårögd.. ♥
Kika in där och läs! -->HÄR!

Daase och jag på Gotlandsbåten!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela