theolddannyeriksson

2011-11-13 farsdag!

Publicerad 2011-11-13 14:55:01 i Allmänt

Ja idag är det farsdag och har redan ringt och grattat min älskade
fader! Kom precis hem från Stockholm, så sitter och försöker få i
mig lite mat och sedan tänkte jag hoppa in i duschen!
Efter jag har snyggat till mig lite tänkte jag ta en promenad över
till min pojkvän och plugga så får vi se om jag även övernattar där.
Dagarna som varit när jag inte skrivit:
Fredags: Då var det 11-11-11. Jag och Desiré pussades kl 11:11!!
Sen var det upp till Hjaltes syster och sova över!
Lördags: Så var de älsklingens systers födelsedag så vi umgicks,åt
tårta och spelade kort halva natten.
Idag: Ja som sagt kom precis hem!

Gammal bild och bjuder bara för att det är pappas dag idag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela