theolddannyeriksson

varför blir de alltid såhär?

Publicerad 2011-05-27 00:42:57 i Allmänt

Att jag aldrig lär mig. kan verkligen inte vara ensam
Paniken kryper fram genom hela kroppen och jag kan
inte tänka på annat en ensamheten. Jag är inte ensam
i världen jag vet att ingen försvinner men de är just de
när du ligger där i sängen med en data och en mobil och
känner att ingenting hjälper för att lugna ner dig. Har tänkt
på att ta sömnpiller hur många gånger som hellst men jag
tycker inte om att ta piller och står då ut med smärtan.
Paniken är inte bara ensamheten, så fort jag är ensam tänker
jag på allt och ingenting. Och inget utav de är posetivt.
Ångest listan är på och jag ska försöka smsa med älsklingen
o få någon slags trygg känsla för att sen slockna med mobilen
i handen och vakna dagen därpå med att jag inte skickat de sista
smset. vill sova nununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela