theolddannyeriksson

Skriva av sig?

Publicerad 2011-05-05 23:51:53 i Allmänt

De va ett tag sen, sitter förtillfället och tänker igenom mitt liv och vad jag egentligen har gjort nu under mitt såkallade nya liv. En helt ny Fanny kan man ju lugnt säga. Men de är skönt samtidigt som man saknar någon att hålla om på nätterna. Desiré brukar ställa upp och de är ju mysigt. Jag vet inte riktigt vad känslorna i min kropp spelar för spel för de bråkar som aldrig förr och att leka med känslor är inge kul så får nog sätta mig ner någon dag helt ensam i helt tystnad för att bara få tänka. Just nu är jag överallt och ingenstans och jag får dåligt samvete att jag inte är mer med min familj utan bara ränner ute. De är nog oroliga men de behöver dom inte, de låter värre en va de är kanske men a. Men mitt mål innan sommaren kommer är att lära mig vara ensam och samtidigt våga älska igen.
För att glömma måste man våga älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela