theolddannyeriksson

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen

Publicerad 2011-05-24 22:51:18 i Allmänt

Vet inte hur jag ska förklara allt. Jag vet inte vart jag ska börja och vart jag ska sluta, det går inte att sluta, de går inte att sluta tänka på dig. Du kom i mitt liv och slog bort allt de där jag inte klarade av själv, du fick mig att le , du fick mig att le på riktigt. Din närhet är värt mer än guld.. Ja jag vet att jag inte är den bästa på att skriva ner mina känslor. Jag försöker och vill verkligen att alla ska få se hur lycklig jag är med honom. Han är liksom.. han är nått .. nått jag aldrig sett, känt eller rört förut. Åh han är helt fantastisk. Jag kan stå och bara kolla på honom och le. Jag kan ligga där bredvid honom och istället för att kolla på filmen så ligger jag och kollar på honom. Varje gång jag ser på honom tänker jag "hur lyckades jag få dig att på fall och hur länge lyckas jag hålla dig kvar"
Han är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela