theolddannyeriksson

Ibland är jag stark men de är inte alltid

Publicerad 2011-05-10 00:32:26 i Allmänt

Jag tycker själv att jag varit stark och gått igenom så mycket men
det känns inte som att jag har styrkan kvar istället kom olyckan..
Olyckan drar med sig känslor och allt till botten, frågan är om jag
klarar av att komma upp igen som jag alltid gjort förut. Frågan är
om de hjälper om jag har de jag har som stöttar mig. Jag har svårt
att ta åt mig av de bra och istället vänder jag allt till de negativa.
Nog om de..

Kvällen var så bra den bara kunde bli just nu. Så den tackar jag för
och dagen var också bra vissa stunder. Ligger i sängen och funderar
på om jag orkar sova eller om jag ska ligga uppe hela natten och bara
tänka igenom allt. De visar sig om de kommer fler inlägg eller inte.
Hoppas på att blogg.se fungerar som de ska också så inläggen kommer
upp. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela