theolddannyeriksson

Godmorgon sunshines!

Publicerad 2011-05-07 10:44:23 i Allmänt

Blev en liten fråga innan jag sa godmorgon och ja
ett väldigt segt godmorgon, är så trött och har så ont
i benen och höfterna och ryggen och igår råka jag sparka
sönder knölen på foten, eller inte sönder bokstavligen men
den gör ont o de är blåmärken runt. Olycksfågel!
Nu ska jag snart fixa lite frukost och tror jag ska vara så
hemsk och lämna Desiré hos mig en stund ensam sen så
jag hinner till stallet innan min älskade syster yster Mikaela
kommer hit. Och ikväll blire PARTYPARTY! Ja de är min dag
och den SKA bli bra annars vet jag inte vad jag kommer att
göra!

Underbart väder är de ute också!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela