theolddannyeriksson

Glädje är som ett ljus. Tänder du det för andra, faller skenet tillbaka på dig själv

Publicerad 2011-05-23 10:35:07 i Allmänt

Godmorgon sverige!
Sov ju som sagt hos älsklingen igår och igår så
gick vi till statoil o skulle handla gottis till kvällen men
mitt kort dampa och vi fick bara med oss en cola hem
men de räckte. Kollade nästan klart på hela filmen
"sagan om de två tornen" och sedan somnade båda som
stockar och sov hela natten. Skiiit sköönt!
Nu sitter jag i skolan och ska väl börja jobba. Eftersom att
jag inte va i skolan på hela veckan så känns de rätt konstigt
att sitta här igen. Men får träffa min älskade Desiré och de
är ju toppen! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela