theolddannyeriksson

Gläd dig med mig - det är så ledsamt att glädja sig ensam !

Publicerad 2011-05-20 14:39:34 i Allmänt

Då ska jag sätta igång att fixa mig och sedan blir det att
va med mysiga människor. Ska träffa min psykolog en snabbis
också men sedan blire antingen brygghäng eller balkonghäng.
Skönt att få komma ut i de fina vädret fast jag vet att jag kommer
frysa och ha svårt för att andas men jag vill njuta av denna underbara
helg med mina vänner och min älskade pojkvän. Underbart!
Förutom att Desiré inte är med såklart.. Hon brukar ju alltid va med.
Får nästan tårar i ögonen när jag skriver de här, och ja jag är seriös.
Min andra halva kan inte va me ikväll och de betyder att jag inte är
hel
och om jag inte är hel så kan jag inte ha fullt så kul som vi brukar
ha. Men får ringa henne lite då och då så kanske de går lite bättre.
Men nu mot spegeln. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela