theolddannyeriksson

Gästblogg by Desiré!

Publicerad 2011-05-24 01:53:25 i Allmänt

Eftersom att Fanny inte har bloggat sen vi va i skolan gör jag det åt henne!
Det värsta är att jag inte har en aning om vad hon har haft för sig idag, hon skulle kanske kommit och sovit hos mig men det blev inte så, men jag gissar på att hon har varit med Hjalte och troligtvis sover med honom. Gullungar!
Det är inte normalt att hon och jag inte har koll på vad den andra gör för vi snackar konstant, men idag har vi bara pratat i skolan och jag ringde henne när jag va påväg hem från en kompis.
Men nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon och förgoppningsvis orkar vara vaken hela skoldagen, inte min starka sida. Hehehehe!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela