theolddannyeriksson

Sömn lösa nätter och tårar längst med kinden.

Publicerad 2011-03-22 22:18:20 i Allmänt

Är de så man ska ha de när man mår dåligt?
Just nu känner jag att kärlek är skit men jag
vet att de inte är så. Vi har haft de så bra med
varandra men man kanske tröttnar eller nått jag
vet inte riktigt vad de va som fick mig att bli
osäker. Tror de var många men inte så stora eller
så är de bara så att de inte finns några känslor.
Men jag vill inte tänka så. Jag vill egentligen inte
att de ska vara slut. Jag vill att de ska vara vi men
jag kan inte vara tillsammans med någon jag inte
är kär i och jag vet inte om jag är kär eller inte..

14/2-09 - 20/3-11.. Kommer de någonsin bli vi igen?..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela