theolddannyeriksson

Nu får de va nog!

Publicerad 2011-03-17 19:26:57 i Allmänt

Har pluggat alldeles för mycke för att vara jag.
Idag har jag läst ca 40 sider ur en engelska bok
och sedan svarat på 15 frågor om boken på
engelska. Jag har gjort matte och nu känner jag
att de är too much!
Ska bara ta de lugnt nu faktiskt. Kolla om de går
nått bra på TVn och kanske poppa lite popcorn.

Får se om älsklingen stannar kvar här över natten.
Berättade aldrig att han åt middag med mig va?
Och att han har setat och spelat spel när jag pluggat.
De är skönt att kunna va med varandra men ändå inte
vara.
Vi är som ett par som bor tillsammans.
Skönt när man inte orkar vara med någon och man ändå
inte vill vara ensam.
Då finns han alltid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela